استراتژی کسب و کار
ماموریت
در Bluprint، ماموریت ما این است که با راه حلهای نرمافزاری نوآورانه، رشد و موفقیت کسب و کارها را تسهیل کنیم. ما بر این باوریم که از قدرت فناوری برای تحول کسب و کارها، بهینهسازی عملیات و بهبود تجربه مشتریان استفاده کنیم.
چشمانداز
ما آینده ای را تصور میکنیم که در آن فناوری به صورتی یکپارچه با همه جنبههای عملیات کسب و کار تلفیق شده است. با بهرهگیری از فناوریهای نوظهور و بهترین روشهای صنعت، ما در تلاش هستیم تا ارائه دهنده برترین راهحلهای نرمافزاری باشیم.
ارزشهای اصلی
- نوآوری
ما از نوآوری و خلاقیت را همه جنبههای کار خود استفاده میکنیم. ما به دنبال عبور از مرزها و کشف ایدههای جدید هستیم تا راهحلهای نوآورانه برای مشتریانمان ارائه کنیم.
- کیفیت
ما به ارائه راهحلهای نرمافزاری با کیفیت بالا که فراتر از انتظارات مشتریان برسند، تأکید داریم و از مراحل ابتدایی کار تا تحویل، به بالاترین استانداردهای کیفی پایبندیم. همچنین اطمینان حاصل میکنیم که هر محصولی که تحویل میدهیم قوی، قابل اعتماد و کاربرپسند است.
- همکاری
ما به قدرت همکاری وکار تیمی معتقدیم و محیطی را ترویج میدهیم که ایدهها به اشتراک گذاشته شوند، بازخورد ارزشمند باشد و دیدگاههای متنوع به رسمیت شناخته شود و با همکاری با مشتریان و شرکایمان، به دستاوردهای بهتر و موفقیت مشترک برسیم.
- درستی
ما با درستی، صداقت و شفافیت در همه تعاملاتمان عمل میکنیم و به اعتبار بالایمان در نحوه برخورد با کارمندان و مشتریان، تا عملکردمان در بازار کسب و کار اطمینان داریم.
- پیشرفت مداوم
ما با یادگیری و پیشرفت مداوم بر توسعه حرفهای اعضای تیممان سرمایه گذاری میکنیم. آخرین تغییرات را در روند صنعت و فناوریهای نوظهور را دنبال میکنیم تا اطمینان حاصل کنیم که همیشه راهحلهای نوآورانهای ارائه میدهیم که به نیازهای در حال تغییر مشتریانمان پاسخ میدهند.
اهداف تجاری
- بر تشخیص و پیگیری فرصتها در زمینههای کلیدی که در آنها تخصص و راهحلهایمان بیشترین ارزش را ارائه میدهند، تمرکز خواهیم کرد.
- ما بر تحقیق و توسعه سرمایهگذاری میکنیم تا محصولات و ویژگیهای جدیدی را توسعه دهیم که به نیازهای در حال تغییر مشتریانمان پاسخ دهد و ما را در بازار تمایز دهد.
- اطمینان حاصل خواهیم کرد که به نیاز های مشتریان پاسخ میدهیم، در رفع چالشهای آنها فعال هستیم و متعهد به ارائه ارزش در طول چرخه ارتباطی مشتریان هستیم.
استراتژیهای کلیدی
- با همکاری با رهبران صنعت و ارائهدهندگان فناوری، ما میتوانیم از تخصص و منابع آنها برای بهبود قابلیتهای خود استفاده کنیم و ارزش بیشتری به مشتریان خود ارائه دهیم.
- منابع را برای بررسی فناوریهای نوظهور، آزمایش ایدههای جدید و توسعه راهحلهای نوآورانه اختصاص میدهیم که نیازهای بازار آینده را پیشبینی کرده و آنها را برطرف میکنند.
- از ترکیب تاکتیکهای بازاریابی، از جمله بازاریابی محتوا، رسانههای اجتماعی، رویدادها و تبلیغات هدفمند استفاده خواهیم کرد تا آگاهی از برند ما، ایجاد سرنوشتها و تبدیل شدنها را افزایش دهیم.
- به طور مداوم جریانها و فرآیندهای داخلی خود را ارزیابی و بهینه میکنیم تا با بهبود بهرهوری و کاهش زمان عرضه به بازار اطمینان حاصل کنیم که ارزشهایی را که به مشتریان خود ارائه میدهیم، به بهترین شکل و با کمترین هزینه ممکن ارائه میدهیم.